ahmen så är det ju

allåååå

har varit lite off nu i nästan två dagar. Men har helt enkelt inte haft tid.

Idag har jag varit i skolan då som vanligt. Slutade tjugo över två, då knatade jag hemåt. Gjorde mig en fruktsallad på dirren. Jag var fan sjukt sugen! Sen la jag mig ner i soffan, började kolla på någon B-ig serie så jag somnade. Vaknade halv fem av att pappa kom hem. Då käkade jag och sen var det träning. Efter den promenerade jag Lisa och Ellen hem. Underbart skönt med en promenad om jag ska vara ärlig.
Nu sitter jag här, ska alldeles strax hoppa in i duschen. Sen ska jag plugga och sen blir det väl till att sova antar jag.

Ha det gödans, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0