be good

hallå!

Har för ett tag sen kommit hem från skolan. Hade en hel dag utan några som helst lektioner, och det gilllar vi =) Stina ringde, ska in till stan och fika med henne där kring halv fyra. Så det blir helmys! Eftersom att det är fredag idag så får jag se vad som hittas på, någonting måste jag ju iallafall göra. Det är ju egentligen det helgen är till för. eellller? :O

Haha, gick just förbi två tjejer med sönderblonderat hår och båda två hade på sig de där exxxxxtremt fula "rastabyxor". Jag tååål dom verkligen inte, fyfan så fula. Men det är klart, vissa kanske gillar dom.. Har bara svårt attt förstå hur man kan göra det. Plus att det är ju verkligen så ballt att alla går runt i likadana va? :):):):)::::::



Det var nog bara det jag hade på hjärtat, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0