big girls dont cry

Hallåååååå!

Kan ni gissa hur tråkigt jag har, hur trött jag är, hur ont i huvudet jag har, hur mycket jag borde göra, hur frisk jag vill bli, hur bra jag vill att det ska gå i skolan, hur enkelt allt ska vara, hur mycket jag längtar tills jag går ut gymnasiet, hur sugen ajg är på att springa fem varv runt huset, hur less jag är på hundjäveln som nosar på min arm just nu, hur jäääävla tomt det känns på något sett. Eller inte tomt, mer fullt. Känns som om ajg ska spricka. Dock inte av hunger. Av någonting annat. Vad det är vet jag inte. Kanske bara av en "själkänsla". Bäst jag klurar på det.

Nåväl, har legat degat i soffan fast jag borde plugga. Fastnade för något program som jag egentligen avskyr, bara därför kommer jag inte på vad det heter.
Åkte in till staden kring sex. Då gick jag och Maja på stört till piercingsaken så hon gjorde något speciellt hål i örat. Svårt att förklara men staven gick igenom ena sidan av örat till den andra. Snyggt blev det! Sen skulle hon till Isabell, jag gjorde sällskap med Linn och Maya ett tag. Vi strosade mest runt, jag köpte ett par örhängen som ajg egentligen inte vill ha. Hmmm.. Åkte hem kring halv nio. Degade i soffan. Nu sitter jag här. Känner mig lat, borde som sagt plugga som faaaan och städa mitt rum. Har tappar räkningen för hur många gånger pappa har tjatat.

Imorgon: Skola, sen träning. ( morgonträningen blev inställd)  Efter träningen ska jag på plannja med Stina. Sen får jag se vad som händer. Hallelujah, its friday.

Nu är det nämligen så att mina ögonlock faller igen om och om igen. Klockan är tio över tio och jag är trött. Simningen idag på skolan tog knäck på mig. hahaha!

Vi hörs imorn, godnatt!

Random bild.


Kommentarer
Postat av: JOANNA

snygg blogg måste jag säga:)

2008-11-28 @ 11:04:00
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0