********

tjenna,

Kom nyss hem från Stina. Kvällen började med att jag och hon promenerade till Konsum där vi mötte Emma.  Väl inne på Konsum inhandlades det popcorn godis och vi hyrde även en film. ( kommer inte ihåg vad den heter)

När vi kom tillbaka till Stina var det filmen 'Tomten är far till alla barnen' på tv. Emma och Stina ville verkligen se den, så att så blev det. haha, det var typ kul! Sen när vi hade sett klart den böjrade vi se filmen som vi hade hyrt. Men blev inte riktigt att vi såg så mycket.. Vi satt till största dels och hade lite randomtalk. Sen kom Emmas mamma och hämtade oss och nu sitter jag här. Trött och sliten. Har ont i min rygg så det bara sjugner om det. Har helt ärligt aldrig haft såhär ont i ryggen. Det är fan exxxxtremt. Hoppas bara att det bli bra i veckan, är så himla jobbigt om jag måste vila i två/tre veckor, för när man väl börjar igen ligger konditionen på noll. Och ajg som inte ens får skjuta på en korg...

Jaja, nu ska vi tänka glada tankar. Imorn ska jag sova ut, sen på dagen får ajg se vad jag hittar på. Kanske blir det bara att vara hemma och kolla film eller något annat slapppppt.

Men nu är jag trött som stryk, ska lägga mig absolut direkt.

Ha det bra och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0