******************

godkväll,

Har för ca tjugo minuter sen kommit hem från Majagräddnos. Vi har kollat film, någon konstig skräckis blev det..

Kvällen började med att jag åkte till Johanna. Vi begav oss nästan direkt till Markus där även Johan var. Allesammans promenerade till sporthallen där det var någon innebandy match, men den sög, så vi gick in till gården ist. Gjorde inte så mycket där, tjillade mest bara allmänt, h3h3! Vid elva  tog jag bussen till skuris. Där mötte Maja upp mig och vi promenerade till henne. Kollade på filmen och sen bikade jag hemåt. Nu sitter jag här, har glömt att skicka kemirapporten till Rickard. Måste skriva den nu så jag får det gjort, kännnsssss förjävla jobbigt. Är trött som ett as, men det är mitt eget  fel att jag bara har lagt den åt sidan hela veckan.

Jaja, imorn får jag se vad som händer. Skulle eventuellt följa med Stina och kolla när Arvid och Erland sjunger, sen kanske jag åker och kollar på hennes match. Men ajg tar det som det kommer, det låter rimligast :)

Nej förfan, nu är det rapporten som gäller. Vi hörs imorn!

Godnatt


sommar bilden nr1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0