every boy and girl

tjennnaaa,

Sitter här och snurvlar och tycker allmänt synd om mig själv. Borde inte göra det, det mesta går rätt bra för mig faktist. Dock är jag förkyld, men det går ju över får vi hoppas!

Var som sagt på plannja med Stina. Vi hängde även gäng med Anna, Jonna, Ida och Ellen. Trevligt! Sen åkte jag hem en snabbis och sen begav jag mig till Alex där även Maja och Adrian var. Vi såg på film, " material girls". hahah, den var riktigt dålig men skrattade ändå en hel del. Efter filmen rullade jag och Maja mot express där vi träffade Maya. Snackade med henne ett tag sen gick jag hemåt. Degig kväll som tusan, men sådana kvällar behövs faktist, yee!

Nu sitter jag här på denna ynka datastol som katten har rivit på. ( den är inte så ful som den låter) Faktist rätt fin, sådär svart och gosig. Nu vet ni det, jag vet att ni bryr er som fan så säg inget annat!
Imorgon blir det uppstigning vid nio. Ska packa och sen ska jag gå till Lisa. Får skjuts med henne till pontushallen där bussen går klockan halv tio. Blir till att vara i övertorneå hela dagen/kvällen. Är hemma kring elva. Lite dystert, hur kul är det att vara i öveorneå på en skalaaaaaa? Jag tror fan att vissa av er från södra Sverige inte ens vet vart övertorneå ligger. KLURA PÅ DEN NI!

nejnej, nu dyker en massa onödiga saker upp. Jag skriver imorgon, sovgott!


Majagirlllll- "pissa bör man annars dör man"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0