you're my sun when the rain is falling

Hallå, ledsen att jag inte bloggade precis innan jag åkte till stockholm. Men hade extremt mycket attt göra så det fick bli som blev.

Hur som helst.. På fredag kring två-tiden åkte vi iväg till arlanda. Sen åkte vi taxi till grimstahallen som ligger i upplands-väsby. Första matchen var mot Visby. Vi vann rätt stort, med 117 p tror jag att det var. Andreas gav mig inte särskillt mycket med speltid, hmmmmmmm.. Efter matchen åkte jag Anna och Maja till Nacka där vi tre ksulle övernatta hos en kompis till mamma. Sjukt fint hus han hade, grymt! På lördag morgon fick vi skjuss till hallen, då var det dags för match mot bollstanäs, hoppades faktist på mer speltid eftersom att han ahde sagt att han ville spara mig mot dom. Men icket så blev det inte, spelade i tre minuter. Hoppas ni förstår hur dålig man känner sig om amn spelar tre minuter och man känner själv att man inte gör dåligt ifrån sig?
Efter matchen hann vi gå på stan i en timme. Köpte två oversize t-shirtar från Gina trico. 60 spänn totalt för de! ( det kalllar jag för att fynda) Köpte även en kort kofta därifrån, 300 gick den på. Sen från newyorker en svart lång kofta för 150 kronor. Känner mig helnöjd med mitt inhandlande om jag ska vara ärlig. Efter den korta shoppingen  promenerade vi till en bowlinghall. Där bowlade vi i en timme sen gick till en pizzarestaurang. Efter den promenerade vi till hotellet där alla förutom jag Anna och Maja sov. Vi väntade ett tag sen kom Stefan och hämta oss.
På morgonen åkte vi taxi till hallen. Klockan nio spelade vi mot Tensta. Fick då betydligt mer speltid då. Vi vann med kanske 50-60p. Känns tråkigt att säga det här men det känns som om det var jordens fail att jag följde med dit bort. Totalt bortkastade pengar. Nåväl, Efter matchen åkte vi till arlanda. Där gick flyget till Luleå klockan halv två. Kom hem vid tre tiden. Har försökt plugga so men det går trögt. Ska ta och göra ett nytt försök om ett tag.

Imorn blir det skola som vanligt sen träning. Tror attt jag ska gå ut på en promenad och glömma helgen, känns bäst så.


Önskade nå så jävulskt att Stina var med till Stockholm. Hon är allt bra hon!


Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

hha jasså:D

2008-11-24 @ 00:27:38
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: stina

du kan va bra flicka :O

2008-11-24 @ 18:20:50
URL: http://stiinanilsson.blogg.se/
Postat av: linnea

jag vet hur det känns, tro mig. Inte kul alls! ;/

2008-11-25 @ 00:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0