heartbeats

hejhå,

Har kommit hem från hockeyn för ett ganska bra tag sen. Anledningen till att jag skriver så sent är för att jag satte mig direkt med svenska filmanalysen, så nu är den klar! ( och då ska alla säga; bra Martina) hahah. Nu har jag bara kemiprovet kvar, lär gå och helvete precis som alla andra noprov. Jag förstår fan inte, i sjuan och åttan vad jag bra på no. i sjuan blev jag besviken om jag fick vg. I åttan blev jag besviken om ajg fick G. I nian är jag glad om jag ens får G. Fyfan, måste skärpa mig. För ofta jag är så dålig? Det är väl bara att plugga antar jag..

Imorn får jag se vad som händer. Självklart blir det skola, och sen är det träning. Ska bara dit och röra mig lite smått höll jag på att säga. De senaste dagarna har jag inte ens fått springa.. knappt. Om jag inte har hört fel tror jag att det är plannja imorn. Får se om jag orkar mig dit, annars ska jag hitta på något annat. Hör gärna av dig!

Just nu sitter jag och lyssnar på denna låt: Jose Gonzalez - Heartbeats. Mycket mysig låt, som får en att rensa tankarna. Bara för att jag bryr mig om alla så mycket så får ni den här så även ni kan rensa tankarna ett tag!

Ska kila, ha det bra och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Va med och tävla på min blogg och tävla om en söt bh!

=)

2008-11-14 @ 02:11:59
URL: http://idaosterberg.blogg.se/
Postat av: Bea

fin blogg ! Allt bra med dig ? KRAM

2008-11-14 @ 06:22:36
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: ronja

tack för tipset måste lägga igång lite downloadings nu så får man kolla det på söndagen.. OTH

2008-11-14 @ 09:29:31
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0