hurtful

hejhå,

Har nyss suttit och RÅÅÅÅpluggat. Är äntligen klar med son.
Påtal om so, det var någon anonym som kommentarde nått sånt här: tänk om hon hittar din blogg." Hon brukar ju snoka på pixbox osv". Ska jag var ahelt ärlig så bryr jag mig inte ett smack. Det är bara bra hon den människan skulle få in i sin skalle hur idiotisk hon är. Så nu vet ni det!

Ska snoka runt på internet ett tag sen ska jag plugga lite verb till engelska-förhöret som vi har imorgon. Tror att det kommer gå skit, har glömt bort att vi ha hade det tills imorn. Men det löser sig nog, precis som allt annat här i världen. Eller?

Jaja, sitter och funderar på vad som händer till helgen. På lördag ska jag mest trodligen till Övertorneå och spela. Får se om jag är kry tills dess. Annars blir det väl att ta det lugnt om inget annat dyker upp. På fredag skulle jag nog vara med Stina den fina:) Men är ju nyfiken vad som händer för eran del, såå.. ALLA: VAD HÄNDER TILL HELGEN? Några som helst planer eller ingenting planerat?

Vi hörs och vi syns bitches, ciaaaaaaao!


OHHH, vill ni klämma? ;);) hahahaha.

Kommentarer
Postat av: Maja

Att Kerstin skulle hitta den, eller vad? :o

2008-11-25 @ 21:42:56
URL: http://mmajanilsson.blogspot.com
Postat av: martina

haha,jaaaa;o

2008-11-26 @ 15:06:00
URL: http://mmaartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hör av dig för tusan!:)

2008-11-27 @ 21:35:40
URL: http://emmastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0