i dont need you

hej igen,

Nu är jag aktiv men ajg vill berätta hur dagen har varit.. faktist :)

Började dagen med att promenera till skolan. Har bara haft två lektioner idag, eller tre kan man säga. Mycket skönt! Sen hade vi elevensval, jag har mat och bak. Där blev det till att laga mat för fulla muggar och käka för den delen. Sen, precis som jag skrev, gick jag, Mia och Alex till Maya. Där vart det lite prat åså sen gick vi till coop. Mia tog ut pengar och Alex skulle hämta ut ett paket. Fast det var nå tjorv så det blev aldrig av. Efter coopbesöket promenerade jag och Mia hemåt. Nu sitter jag här, ska ta tag i skolanarbeten nu bara ligger och väntar på att bli klara. Känner att jag vill göra bort allt innan helgen så jag får en lugn helg utan en hel drös med läxor.

Slut pratat, plugga var det!

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0