if only you

tjabbalabbalapolan,

Hörde aldrig av mig igår efter att jag varit med Maja the maan. Orsaken är att jag gick och la mig kring nio. Sorry man. hahah.Var i skolan idag som vanligt, gick väl ungefär som alltid. Dagen börjar alltid segt, sen blir jag mer och mer hyper men när dagen väl börjar avtona blir jag trött igen. Så nu kanske ni förstår hur jag är under skoldagarna, trött, damp,damp,damp, trött!

 Nu har jag precis hyperat  av mig med Magda. Känner mig redo för träningen som börjar om en halv timme. Direkt efter träningen ska jag iväg på Plannja. Stina ville vara social med mig så det blir nog super trevligt!

Men nu gissar jag på att Lisa kommer förbi snart, men vi hörs kanske ikv, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0