let me tell you now

hallååååå

Efter mitt senaste inlägg gjorde jag mig i ordning och drog mig in till staden där ajg mötte Johanna och Amanda. Vi gick runt och kollde lite överallt. Hittade en kort kofta som jag la undan. Får se om jag köper den på onsdag då det blir klirr i kassan!  Efter stan åkte jag till Sjukgymnasten. Hon fixade och trixade med ryggen som vanligt. Sen tog jag bussen hem, käkade och sen åkte jag till björx. Där spelade vi ( stars) mot gladan div2. Förlorade 6 pinnar eller något sånt. Åkte hem direkt, pluggade lite och nu sitter jag här :)  Försöker få folk att ladda ner en låt, men det går trögt......
Nu ska jag nog tvätta bort sminket och tat lugnt!

Imorn ska jag till sjukgymnasten igen på morgonen vilket betyder att jag missar so:n. Såååå synd om mig, verkligen. Har träning på kvällen, men kan inte vara med. Ska på plannja med Stina sen som börjar klockan sju. Vi ses väl där? =)



Informationen börjar ta slut, vi får höras imorn!

Stina, tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

baby gurl

2008-11-18 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0