like this

hej.jag.är.trött.så.det.så!

Skriver en snabbis innan jag somnar..

Låg och kollade på one tree hill i kanske tio minuter sen somnade jag och vaknade av att det var slut. Är för trött för att se om avsnittet så det får bli en annan dag. Blir inte heller att jag färgar Lisas hår.

Morgondagen ser ut på följde sätt: 1. Sova ut som fan ( har inte gjort det på 24683467 helger) 2. åka in till julskyltningen med Stina. 3. Plugga. 4. Färga Lisas hår.5.Plugga 6. Sova. 

Som ni ser, rätt så mycket plugga, men det är ju det söndagar är till för egentligen. 

Jaja, nu orkar jag knappt flytta fingrarna på tangentborden. så här trött är jag just nu: <--------------------------->
Då förstår ni! haha.

Vi hörs imorgon, adjöss and goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0