living in a world with no air

abååå

Dålig uppdatering, FY MARTINA! Jag som hade tänkt att vara aktiv på denna blogg, men ni se ju hur bra det går..

Nåväl, helskön kväll igår. Kvällen startades hos Amanda med alla de andra girlsen, Johann,linn Maya. Vi lagade en supergod mat+efterätt, pratade  om en massa och tog det allmänt lugnt. Efter att tag kom även Lina och Mia och efter dom William, Victor, Amanda L, Maja Nx2 ,Hiillebo1, Suneman, Angelica , Emilia.( Kan hända att jag glömt någon)´

Blev lite minglande ett tag, men sen åkte vi jag plus alla de som kom till Victor. Där var det trevlans, vi tjillade på som fan.. (Iaf lite! hehe.)  Sen gick alla till bussen,  vi begav oss mot Bv. Skulle till någon Ulf. Men det var en del som klev av bussen och gick någon annanstans. När vi kom fram till Ulf var det tydligen fullt, då var det bara att vända. Vi började gå mot Ellen. Men när vi kom dit hade alla dragit/ alla var påväg, så då började jag gå hemåt ensam. Maja Nilsson m.m hade kommit in på Ulf på något sett så dom hade jag tappat bort helt.Men när jag hade gått en bit ringde jag Maja. Hon och några var vid Golfänge, så då var det bara att traska dit. Sen började vi gå tillbaka mot Skuris och vid ett var jag hemma.

Lyckad kväll som tusan, även det här lovet har varit extremt lyckat! Har hängt med Stina en hel del, sen har jag tränat, tagit det lugn hemma och vilat ut kan man säga. Erskänn det låter bra? :D

Idag har jag haft träning klockan tio, Efter den gick jag till badhuset där Magda hade simskola, och sen åkte la familia till Mc donalds. yeaaaah! När jag kom hem gick jag till Lisa, vi började plugga äckelfysik men det gick inte så bra. Vid halv fem kom mamma och hämtade mig. Nu är jag här, hon håller på att baka någon kaka. Jag och Stina har lovat varandra att inte käka något fettigt tjaffs på hela veckan. Det gällde egentligen sen i fredags men nu måste jag verkligen käka den här kakan som mor har gjort. Så stina, att vara nyttig börjar imorn! haha.

Nä, nu står Lowa och sliter i mitt ben. Antar att hon menar att jag ska gå från datan. Så att så får det bli, vi hörs!

pussadjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0