maravillosa

tjennnnnnnnnnna

Har nästan alldeles precis kommit hem. Kvällen spenderades först hemma hos Issa, sen hos bäckman och sen gick jag, Maya och Maja till coop. Där inhandlades det chips ben&jerrys osv.. Vi pösiväg till Maya, där vi tjockade och kollade på Saw 5.  Jag har hört av en massa att den skulle vara dålig, men jag tycker inte att den var det. Eller okej, den kanske int elika bra som alla de andra Saw filmerna men den funkade iaf. Har även hört att det kommer komma en sexa, någon som vet? Borde iallafall det, slutet var ett slut som måste ha en fortsättning. Efter filmen promenerade jag hemåt, och nu sitter jag här. Genomfrusen om händerna, och extremt mätt.
Ska alldeles strax gå och lägga mig. 

Imorn blir det itll att rå plugga på dan. bokstavligen, R-Å plugga! Klockan tre har jag träning, efter den måste jag plugga ytterligen lite till. Så dagen ser helt enkelt ut som en söndag brukar. Sova/plugga/träna/plugga/sova.

Nu finns det inte så mycket mer än att säga godnatt och vi hörs imorn!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0