master blaster

eeyyyaaa,

Har ganska så nydligen kommit hem från plannja. Matchen bokstavligen s-ö-g. Plannja spelade som sopor ( ursäkta språket) och solna satte 80% av deras skott. De två nya amerikanerna spelade inte som jag förväntat mig. Eller jo, han som inte hette kelley i efternamn han spelade väl ändå okej, drog i någon trea men den andra spelade uselt enligt mig!

Skitsamma, nog om plannja. Tror inte att jag ska göra något speciellt ikväll. Hade lätt velat göra något, men ingen har hört av sig och jag orkar inte ringa någon heller så det blir nog bara att stanna hemma. Ska nog passa på och kolla på Romeo och Julia. Känner att jag måste se den igen för att första gången jag såg den hann jag bara se drygt halva filmen. Sen vart det ett långt hopp mellan att jag jag såg klart den.

Men nu ropar pappa att jag ska ta upp min blöta handduk och ta in min väska på mitt rum, bäst att gör det.

Vi hörs,puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0