oh, romeo!

hallihallå,

Har nyss suttit och kollat på Romeo & Julia.. igen. Nu har filmen fastnat i min skalle så nu är det bara att börja med filmanalysen. Eftersom att det är farsdag idag så ska vi kanske åka ut och äta, men vi får se. Kanske åker förbi mamma sen, men det  beror på om jag orken finns där.
Haha, precis som amandaF fick jag också en länk till youtube. Filmen handlade om luleås fjortisar. Hahaha, mycket intressant ;) Nåväl, jag ska ta och ta på mig vanliga kläder, sen får ajg se vad som händer!

ADJÖ!

Hhaha, gud vad jag älskar alla dessa filmer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är sexig

2008-11-09 @ 21:03:35
Postat av: jonte

fan vad jag längtar tills den som gjort filmen avslöjas, fan vad mobbad han/hon kommer bli! kommer inte ens kunna gå ut! :D:D:D:D:D:D

2008-11-10 @ 19:36:40
Postat av: malin

jag är med i den filmen.. asså den som har gjort den kan ju inte ha något liv? :| avundsjuk jävel som gjort den ju.. :/

2008-11-10 @ 21:18:38
URL: http://malinwappling.blogg.se/
Postat av: martina

haha,precis jonte ;)

2008-11-11 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0