om du ändå inte fanns

heeeeeeeeeeeej,

Lite stressigt just nu, ska precis iväg på hockey?!?! Förstår inte riktigt varför, intresserar mig inte ett dugg, egentligen. Antar att jag bara hakar på alla andra som ska dit. Wannabe som jag är ;) hahaha.

Nåja, skola som vanligt dådå, sen åkte jag, Lisa och Johanna in till staden. Där kollade vi på jackor osv.. Vill ha en fjällräven, men tror inte att far tillåter mig att få en sådan dyr jacka. Men om det skulle vara så att jag fick en, vilken isåfall?

Fjällräven  - Kodiak Women's Parka


Ska kila nu, hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dun jackan!:D

2008-11-13 @ 18:41:38
URL: http://emmastrand.blogg.se/
Postat av: martina

det lutar åt den om jag ska vara ärlig! :D

2008-11-13 @ 22:58:51
Postat av: Ida

Va med och tävla på min blogg och tävla om en söt bh!

=)

2008-11-14 @ 02:12:52
URL: http://idaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0