pokerface

Godmorgon,

Det kan bara inte bli bättre. Jag, Martina Nilsson, har åkt på en förkyldning. Preciiis när ryggen har blivit bra har jag fått ont i halsen och jag är förkyld som bara den. Känns inte kul, får se hur länge det kommer ta innan jag blir bra.
Men jag ska inte klaga, hade ju kunnat vara värre.

Nu sitter jag här, har precis blåst håret. Vi ska till boden och bada med hela B-enheten som sagt men ajg följer dock inte med. Ska med mamma till Piteå och shoppa istället. Ska jag vara ärlig är det gränsfall att jag orkar följa med. Men behöver verkligen ett par nya skor och en ny jacka. Ska sminka mig nu, mamma kommer halv tio.

Ha en stört bra dag, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0