situationen är så sjuk

tjenna,

Ja, som sagt i ett tidigare inlägg så åkte jag förbi Maja efter träningen. Robin var också där och vi gjorde i stort sett ingenting.  Men efter ett tag gick vi ut, promenerade mot shell. Sen gick jag till Maya. Hon följde med mig till coop. Där köpte jag lösvikt för tio kr som jag hade med mig på vägen hemåt. När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen. Sen började jag det hemska pluggandet som jag har gruvat mig över hela dagen. Har fysikprov och spanska prov imorn. Spanskan kommer nog gå bra, men fysiken tvekar jag på. No är fan inte min grej. Blir väl natur nästa för mig eller? ;););)

Jajja, pappa har nyss suttit och hjälpt mig, så nu känns det faktist bättre. Hittade en sida där det fanns en massa instuderingsfrågor om just atom och kärnfysik.. Ska fortsätta göra dom, sen blir det natti natti för mig.  Jag har inte fått särskillt många timmar i natt. Så måste ta igen några timmar nu i natt istället. Får absolut inte hoppas på att jag är lika trött imorgon i skolan som jag var idag.

Morgon dagen ser ändå rätt lugn ut. ( förutom de där jävla proven) Har sovmorgon till halv tio, så det gillar vi! Vet inte riktigt när vi slutar men kankse kring tre. Om jag inte minns helt fel har jag ingen träning imonr heller. Så imorn blir det att ta vila uuuuut. Ska hem direkt efter skolan,  slå på någon film och dega i soffan hela eftermiddagen. Kanske ser om "Romeo och Julia" igen så jag verkligen förstår den. Ska nämligen göra en filmanalys om den i skolan.

Nejdå, nu börjar det komma upp en massa onödig fakta som jag vet ingen bryr sig om.

Ha det bra, och sovgott sen!

adjöken sa göken!

Kommentarer
Postat av: macke.03

du tjäner inte mej... stina har förmodligen inte sagt nåt om mej heller...

ja skulle behöva prata me nån om stina.. skulle uppskatta om du inte sa nåt till henne......





m.v.h. macke.03

2008-11-06 @ 15:15:14
Postat av: martina

HAHAHAHHAH, prata på hörru ;) säker på att hon inte kan se kommentaren!

2008-11-06 @ 16:53:09
Postat av: macke.03

antingen e hon lack på mej el så vill hon inte prata annars bara almänt dizzzzzar hon mej bara...

efter som hon inte svarar måste ja fråga nån annan..

2008-11-06 @ 21:23:06
Postat av: martina

haha, jag tror hon bara allmänt dissar dig hörru! kanske är det dags att sluta skriva till henne? ;) hahahaha

2008-11-07 @ 21:01:51
URL: http://mmaartina.blogg.se/
Postat av: macke.03

tror du har rätt..

men inte mycket att göra.. bara kolla efter fler..

she´s gone and forgoten!

2008-11-09 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0