sleepless night

heeeeeeeej,

Har alldeles precis kommit hem från Övertorneå. Vi vann båda matcherna. Skulle egentligen inte spela någon p.g.a min äcklelförkydlning, men det blev att jag spelade den första. Sen hann vi även kolla när killarna spelade sin match. Kring halv nio åkte vi iväg med bussen hemåt. Seg bussresa som fan, och den där lilla fula typen gjorde den ju inte bättre. Nämner inga namn, men fy vad jag stör mig på henne och usch vad jag tycker att hon är ful och överdriven som tusan. " Jag har ju dansat Poledance." laughing out looooouuuuuuuud.
Nej, nu ska vi inte tänka på henne, är sugen på att ¨hitta på någonting. Ingen är hemma här så det är ju bara fritt fram till att dra ut. Dock är det ingen som är social, alla gör redan något annat. fuck life!

Får se om jag hittar något att göra, annars gör jag en kopp te och slår på oth. Vilket låter bäst?

Ha det bra snyggingar ;););)


Juste, ska nog till Lisa sen i natt, vi ska färga hennes hår. Mucho nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0