the outsiders

allaaaah,

Har alldeles nyss suttit och kollat på vilddjuren med Magda. Haha, det är fan bra :I

Skola idag som vanligt vanligt vanligt. Stannade kvar och gjorde ett prov i kemi som sög dase.
Ikväll är det kvällsöppet inne på city, yeee. Ska in med Majsan och hänga till max. Haha nädå, ska se om ajg hittar något fint.Vi ses väl där?
Imorn har vi eventuellt morgonträning klockan halv sju till halv åtta. Får se om jag ska vara med, förkyldningen kanske släpper lite över natten. Jag pratade med Maria ( våran tränare), hon sa att jag fick följa med till övertorneå på lördag, får se om det blir lir också.

Nu ska jag snart äta sen bär det av till stan, jag skriver sen ikv!

Ha det bra!

(OCH STINA, DET BLIR PLANNJA IMORN!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0