TOXIIIIIIIIIC YEEE

  1. mh3h3h3h3h3,

    tråkigt jag har, sitter och gör ingenting bara för att jag itne ska behöva plugga. MYS.

    Nu ska ni få veta det roliga också :) Eller egentligen är det inte så roligt.. men fult som fan!

    Erik, den mest hyperaktiva person jag vet har en beundrare på skolan. HAHAH, fult. Hon hade gått fram till A-g i fiket och sagt:

    - När ska Erik sitta i fiket?
    A-g: - på fredag, är du kär i han?
    - Inte jag, men ajg vet en som är.

    ( sen visade det sig att det var hon tydlígen var " kär " i han. ( kär låter lite fel.hahaha)

    iaf, sen har hon hållt på att spionera på han i smyg och försökt att få hans uppmärksamhet genom att tända och släcka i ett klassrum när han ser. Mysko. Idag började hon med sina förföljningar. Hon har gått ut ur klassrummet och börjat gå efter han. Asså när jag säger gå efter, men jag verkligen GÅ efter. När han har svängt höger har hon också gjort det. När han har gått tillbaka har hon också gjort det. Imorse när jag satt i fiket gick hon och hennes gäng och fotograferade vårat schema och sa: 9.20, 9.20 slutar dom!

    Sen gick dom och satte sig utanför klassrummet och kollade på han när han gick ut ur rummet. I slutet av dagen satt Erik och Jonathan i grupprummet och läste. Då hade dom på något vis sett att dom hade gått in där. Så  hon ställde sig en bit där ifrån och började dansa till en Michael Jacksson låt för att på något sett försöka imponera på Erik. Jag menar, HUR FULT ÄR INTE DET? hhahahahaha. Om ni skulle se henne skulle ni förstå. Kort, lite pojkliknande med hockeyfrilla. Förra året hade hon pottfrilla.



    Erik bohnsack gott folk!



    "beundraren"
    Tänk er en blandning av denna bild..



    och den..



Den näst sista är lite groteskt jag vet, men ajg var tvungen. hahah!

Ska dricka te och plugga nu, vi för höras av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0