tråkigt, OHJA

haha, har en känsla av att jag har tråkigt just nu. Borde egentligen plugga Spanska som fan, men orkar inte. Non orkar jag verkligen inte ens tänka på. Så det ända jag egentligen orkar nu är att göra en sånn här extremt onödig "utmanar-grej -sak blablab"

Jag blev utmanad av Lisa N


Regler;

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



Så här kommer då 7 saker om mig:
1. Jag har gjort extremt skämmiga och roliga saker i mitt liv som endast ett fåtal vet om. HAHAH (  med extremt, menar jag verkligen extremt. Tyvär kan jag inte berätta det)
2. Jag nötte Cs för ett år sedan. ( Alla i Cs världen var rädda för mig och Lisa)
3. Om jag skulle ta livet av mig skulle jag ta en överdos. ( inte för att det skulle hända, men OM)
4.  Om tio år är jag polis 
5. Jag ska flytta till Usa så fort som möjligt.
6.  Jag verkligen HATAR när hundar nosar på ens fötter.
7. Jag har flyttat tio gånger i mitt liv.

Jag utmanar:
Maya  AmandaF Stina  MajaN Kenza (HAHAHAHHAHA, orkar inte ta nån annan) De två resterande som man ska utmana är jag för trött för att skriva.

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0