when you not around

godmorgon,

Blev ingen direkt långsovning för min del. Svårt när en hund kommer in och sliter i täcket och när en 5åring ber en läs hennes önskelista. Jaja, fick iallafall sova ett tag.

Nu ska jag bara dega i soffan. Sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig ordning. Kring två blir det väl att jag åker in till stan. Sen MÅSTE jag verkligen plugga. Det finns inga "men". Har hur mycket so som helst att göra, usch!

Efter pluggandet går jag nog till Lisa. Färgar hennes hår, sen hem igen och plugga. Sen sova.

Imorn blir det skola som vanligt. Efter skolan ska jag nog vara med och träna, känner mig hundra gånger bättre än igår. Men vilar idag från träningen som är med stars. Orkar inte träna förtidigt och bli sjuk igen. Efter träningen måste jag återigen plugga som ett aas.

yesyes, ska lägga mig i soffan nu, eller nej. Jag ska nog ta och se det där othavsnittet som jag somnade till igår. Så får det bli!

Ha en bra dag, adjöö!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det är samma för mig, pluggpluggplugg. Men man måste få lite tid över för sig själv också!



Ha det bra, kram!

2008-11-30 @ 11:10:22
Postat av: maja

då får du ditt kort nästa söndag istället =)

2008-11-30 @ 17:43:28
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0