with or without you

godmorggggon,

Ohja, nu är jag uppe. Klockan är 06.34, hmmm.... Anledningen lyder såhär:
Jag och Lisa var sjukt taggade på att valvaka. Så vi gick till soffan och började kolla på Filip och Fredrik. Inte mer än fem minuter senare kollar jag bort mot Lisas soffa. Då har den jäveln somnat. Jag frågade vad hon höll på med, men då svarade hon bara att jag skulle väcka henne om 20 min ( då skulle klockan vara 00.00) Ja, och som sagt, när klockan var tolv väckte jag henne. Men då sa hon att hon inte hade sovit i tjugo minuter eftersom att jag hade väckt henne hela tiden. Hon tjurade, men sen fick jag henne på fötter igen. Vi satt vid datan till ett någon gång.  Sen beslöt vi oss efter många om och men att vi skulle gå och lägga oss, men att vi skulle gå upp tidigt och gå till statiol.

yep, klockan fem i morse ringer klockan. Då var det meningen  att vi skulle kliva upp. Men den här gången var det inte baara Lisa som inte orkade, jag var fan schlut jag med. Men däremot när klockanslog sex, då var jag fan pigg uta helsikkkkke. Försökte väcka Lisa som var okontakt bar. Men sen gick jag iaf och duschade. Nu sitter jag här. Lisa sover fortfarande, men nu får hon fan ta och vakna. BITCH. hahah.

Nej, nu går klockan ovanligt fort, måste börja göra mig iordning!

Än en gång, godmorgon alla Lisasleepers! ( och alla andra givetvis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0