yeeee

ROCK THEEEE WOOOOOOOORLD. YEEEEEEEEEEEEEEE
hahahaha, fan vad kul!

sitter med lisa, vi har försökt plugga lite no, går som vanligt inte så bra. YEEEE. Nu sitter vi och fixar och trixar med låtar, ska snart bege mig hemåt. Fast väntar nog på att pappa ska ringa, orkar inte gå hem i onödan för det suger! Så nu vet ni det :)

Imorn blir det skola skola som vanligt sen får jag se vad som händer, skulle till helex men avbokade tiden.. Måste göra det där jääävla provet i no. Det ligger där och väntar på att bli klart, vill bara få det bortgjort.

Och nu rev Åke ( lisas katt) Lisa på benet så hon ser ut som en cuttcuttttjej. Linus blev arg för att vi lyssnade på en wonderful låt med dunkadunka. Så han smällde igen hennes dörr och åke blev rädd.  SNYGGT! haahah, nu sitter han och trycker i ett hörn. (  Åke alltså. inte Linus, hahahaha)

Har har ni den wonderfulllllllla låten, njut och va glad!
När jag var kring tio år var denna min favorit, jag vet att ni gillar den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sett den nya gratis sidan ?



Passa på att bli medlem nu och få 50 poäng dirket när du har regisrerat dej.



Nu pågår också en tävling på sidan , där man kan vinna en bärbär dator!!



Bli medlem och få 50p här: http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=1101

2008-11-27 @ 14:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0