You dont know what you got until you missing it alot.

Bra, då vet man. Alla gillar Kärran. FAN VAD NAJS!

Nåväl, var som sagt hemma idag. Åkte till piteå på en shopping tur, köpte converse, en svart långärmad tröja, ett svart baslinne, örhängen och ett armband. Sen åkte vi till city i Luleå, där köpte ajg en jacka och en väska.
Nöjd jag är nu. Pappa sa precis att jag skulle få pengar av han också till att köpa något nytt. NAJJJS.

Nu ska jag ut och träffa Majsan, sen hem och plugga. Ska försöka se OTH också, är sjukt taggad!

Vi hörs, adjöööö


Kommentarer
Postat av: RL

så himla bra serie (:

2008-11-25 @ 17:38:17
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/
Postat av: johanna

glömde att skriva hur mycket jag öckså älskar kerstin :)<33333

jag menar, vad hade so vart utan henne?

underbar utan tvekan!.. i alla fall så underbar som en so-lektion kan tänka sig att bli.

2008-11-25 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0