all i want is the wind in my hair

tjobitches,

Blogg igen dårååå, är egentligen för trött för att smeta ut någonting på den här sidan, men blev det som det blev.

Nåja, kan ta och sammanfatta dagen..

Vaknade och var extremt trött  imorse. Men tvingade mig ändå upp ur sängen, så jag kom iväg i tid. När jag kom fram till ip där vi skulle ha idrott så hade inte kristin kommit. Så vi fick vänta i en kvart tills vi tillsist gick tillbaka mot skolan. Då svängde jag förbi maya och precis då ringde kristin och sa att vi hade teoretisk gympalektion idag, så att så blev det. Idrott till slut iallafall. Startade dagen med en rynka i pannan, låter lovande.

Sen rullade timmarna på som vanligt antar jag. Hade ändå en rätt okej dag idag, skönt att det äntligen är fredag igeeeen!
Efter skolan ruschade jag hem, käkade och sen åkte jag på match. Vi spelade mot antnäs och det blev vinst. SKÖNT.  Sen var det raka vägen hem, hoppade in i duschen och sen fixade ajg mig. Jag snackade med Mia, så vi bestämde att jag skullle med på roasters.Åkte in till stan men då hade ni redan fikat, så vi gick till amandas syrras pojkväns föräldrar och hämtade henne mobil som hon hade tappat.
Efter det fick vi skjuss med robin och nån till till örnäset där vi var i kanske 30 min. Sen kom dom och hämtade oss igen och vi blev avsläppta hos amanda nilsson. Där var det lite gangsterfolk som vi var sociala med ett tag.

Sen gick jag amanda och mia till kvantum. Köpte popcorn och en cola, åkte sedan till mia och i samma veva kom victor william och amanda så dom följde också med och kollade film. Eller jag, så mycket filmtittade blev det inte, inte precis någon bra film. Vi satt och snackade ett tag och sen begav  alla utom mia sig hemåt. Så nu är jag hemma, trött som fan så det skulle inte sitta helt fel med en sömn nu. Orkar knappt hålla ögonen öppna, så jag tror det är dags snart för en sleeptajm.

Imorn ska jag sova sova sova sova, och sen blir det match mot Vråkens div.2. Får se hur det går då, ( det är itne med vanliga laget) hoppas iaf på  vinst, det är så jobbigt att förlora.. haha! Efter matchen så skulle jag Stina och Emma hitta på något. Men då visade det sig att Emma ska vill umeå imorn. Så dår blir det väl bara jag och Stina imorn, GRR baby ;);)

På söndag har jag match igen, mot vråken och denna gång med det vanliga laget. Då hoppas jag verkligen på vinst, alltid lika skönt att vinna över dom. Hoppas på bra domare denna gång.

näfyfan, sova var det?

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0