dancing when the stars go blue

tjjeeennnaaaa

Segt skriver av mig som fan idag.. Har bara inte haft tid. Eller jo, tid har jag väl haft, men jag har bara inte känt för att skriva. punkt.

Idag vaknade  jag upp hos Stina. Vi åkte till storheden med Elina och Lisa och drog en storhandling. Köpte mat till kvällen och 70 % av det vi köpte var godis, heheheh!
Sen kom Mami och hämtade mig. Hon släppte av mig hos pappa och där gjorde jag  väl egentligen inget intressant. Han körde tillbaka mig till Elina kring femtiden.  Vi började nästan direkt att fixa med maten. Det blev någon konstig gegga, men gott var det! De som tillbringade kvällen med oss var; Elina, Jag, Stina, Pernilla, Lisa, Mikaela och Tesso. Mycket trevligt faktist, bra mat och bra umgänge. Kan det bli bättre?

Kring halv tolv promenerade vi tillbaka mot Stina. Vi började prata om hur bra allting var i somras. Det är sjukt hur kul det var, jag laddar fan redan tills nästa sommar..

Nu sitter vi här och jag ska sova över här en natt till precis som alla de andra nätter jag sovit här.
Får se när det blir sängdags för våran del, lär väl bli snart.

Imorn måste jag sälja kakor. FYFAN VAD ROLIGT, YEAAAAH! Sen har jag träning och sen blir det mest troligt att jag drar till Amanda och kääääkar med alla de andra.

Men om morgondagen skriver jag imorn, det blir nog bäst så.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0