friday shut the club down

hallå,

Har kommit hem för dyra halvtimmen sen. Planet var försenat, så vi var inte i luften fören halv tolv. Dryyyygt som fan.

Jaja, helgen har väl gått relativt bra för laget. Vi har vunnit två matcher med över 100 poäng och förlorat en med 6 poäng. Om fyra veckor ska vi ner till Uppsala och spela mot samma lag igen. Varför vet jag inte, men det känns iaf extremt onödigt.

För min del under Gotlandsturen har det gått SÄÄÄÄMSST. Fifan, jag skrattar bara jag tänker på det.

Men ska lägga allt bakom mig. Det är nya tag som gäller på tisdag. Då har jag match med Höken mot Vråken div.3.
Då ska jag seriöst ge järnet, att jag ska!

Men nu börjar ögonen falla igen då och då.. Mår illa som stryk och huvudet strängs. Kanske en förkyldning på G? Men om jag har turen på min sida är det nog bara en symptom av att jag är trött och less som fan.

SÄNGEN KALLAR MER ÄN NÅGONSIN.

ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0