goodbye my lover. You have been the one for me

sorrryyy man, dålig uppdatering!

Hur som helst. Igår vaknade jag vid tio någon gång. Var utvilad som fan. Käkade en stadig frulle sen promenerade jag till Maja. Vi tjillade på som fan och sen gick vi till skolan. Hon skulle göra ett prov som hon inte hade gjort. Under tiden hon gjorde provet gick jag till biblioteket.
Lånade en bok, " En andra chans".  Tänkte egentligen låna en annan, " Ingen är så söt som du", men den fanns inte. Ska ta och åka in till biblioteket i stan någon gång, för den fanns tydligen där. Efter att jag lånat boken gick jag förbi Maya. Sen kom även Maja dit. Efter ett tag åkte Maya in till stan och jag och Maja gick hem till mig. Vi gjorde köttbullar och mackisar. MUMMA! Sen hade jag träning och då begav Majsan sig hemåt. Efter träningen mötte jag Stina i stan och vi promenerade till Hälsans. Där spelade Bgkillarna mot Umeå. Det blev vinst för Bg. Sen gick vi tillbaka och tog bussen hem.
 När jag kom hem tog jag mig ork och pluggade. Kände mig extremt duktig, så i samma veva började jag läsa boken jag lånade. Orkade inte läsa speciellt länge, blev helt plötsligt super duper trött och då var klockan kring elva. Kände ingen anledning till att tvinga mig att sitta uppe så jag somnade kring halv tolv.

Idag tvingade jag mig upp nio. Kände mig inte särskillt utvilad. Men hade träning så var tvungen att stiga upp. Fick skjuss med Lisa hem och nu har jag precit kommit hem. Pratade med Stina alldeles nyss. Vi bestämde att jag ska komma till henne ikv, så får se vad vi hittar på!  Idéen om att käka middag med några nu på halloween togs upp. Tyckte att det verkade helt okej, så jag tror nog att det får bli så :)

Precis efter att jag pratat klart med Stina ringde Mami. Hon undrade om jag ville komma förbi. Så att så får det bli, ska bara hoppa in i duschen och sen kommer hon förbi och hämtar mig.

Hör av mig sen om jag hinner,

ADJÖ

( känner tvångs att lägga in den här låten. En othlåt, ÄLSKAR DEN)

Ray lamontagne- lesson learned

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar också låten som faaaaan, grym blogg btw!

2008-10-30 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0