got to let it go

heyyyy Oh

Vaknade vid ett/ två idag. Kämpade mig verkligen upp eftersom att det var träning fyra. Sen vid kvart över tre var och ombytt och klar och då fick jag reda på att det inte var någon träning. Skönt ändå, är trött sen helgen.
Mamma ska komma förbi och hämta upp mig om en halv timme. Blir till att vara hemma hos henne ett tag sen ska jag nog till Stina. Vi hade någon plan ikv, men vi får se hur det blir med den.

Jag ska nog ta av mig träningskläderna och ta på mig något annat nu och sen kladda på lite smink. Jag uppdaterar nog efter att jag varit med Stina.

 See ya!

Slänger in en gammal men skön låt:

Red hot chili peppers- Under the bridge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0