gotland here i come

hallåååå

Yes, Gotland idag! Har varit i skolan fram tills nu. Ska packa ihop resten nu och sen är det nog dags att bege sig till stationen. För er som inte vet så ska vi i stadslaget spela USM på Gotland. Vi kommer åka tåg till stockholm. Sen åka buss en timme till Nynäshamn tror jag att det var, och sen båt i tre timmar till Gotland. Om jag inte minns fel har vi matcher på lördag och söndag. Vi beräknas landa i luleå 23.59 på söndag natt.


Nu är det packning som gäller för mig och om ja har tur ska jag se ett one tree hill avsnitt.

Såååå, vi hörs nog på måndag igen!

ADJÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär dig att stava, stort l i Luleå.

2008-10-26 @ 19:41:24
Postat av: Anonym

opppsss i did it again ;S;S

2008-10-27 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0