im a pirate, you're a princess

woohooooo,

Ni förstår inte hur glad och lättad jag är nu. ÄNTLIGEN vet jag vad jag vill göra efter nian. En katalog dimpade ner i brevlådan precis när jag kom hem, " Gymnasie guiden". Där stog det en massa tjaffs om alla program och blablabla. När jag hade läst klart den föll en lite mindre bok ner. "Go study- have fun". I den stod det om att plugga utomlands ett läsår en termin eller på sommaren. Det fanns en hel mängd med länder man kunde välja mellan, ex: USA, Austrailen, Brasilien, Kanada, Sydafrika och Kina. Jag blev så jävla inspirerad och det pirrar i magen bara jag tänker på att åka till USA och gå highschool där i ett år. Gud vad jag vill, ska skicka in en ansökan så fort jag har pratat med mami och papi, sen är det bara hoppas att jag är en av dom som får åka!

Nåja, det var bara det. Kände att jag ville säga det (:

ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0