to tell you i love you

Haha, bra uppdatering av miiig!

Hursomhelst, vanlig skoldag idag. Sen åkte jag in till city med Mia och Alex. Köpte en grå kofta, en t-shirt, bomullssaker och sminkborttagning. Väldigt behövliga saker må jag säga!

Åkte til Alex en sväng sen promenerade jag hemåt. Nu sitter jag här, har träning om två timmar. Ska nog ta och plugga matte ett tag, har ju det där jääävla provet imorn. Hoppas som fan att det går bra, orkar inte med ett omprov, det är så extremt onödigt.

Plugg nu, vi hörs!

(HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra sverige, ett tshirt..

2008-10-22 @ 17:54:41
Postat av: anne

HAHAHAHAH, menare, vars fan är du ifrån?

2008-10-22 @ 17:55:12
Postat av: linda

fin blogg, men fyfan.. lär dig stava, kissie wannabe

2008-10-22 @ 17:55:34
Postat av: olivia

kul att du hitta så mycket :)

2008-10-22 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0