yes

Nu  är det nämligen så att jag har tänkt att börja skriva blogg igen. Men tänker dock inte göra den till nån seriös blogg med en massa poetiska ord och berätta om hur måligt man mår och att livet suger. Nejjj, tvärt om, jag ska skriva om min vardag minus allt det dåliga. Erskänn bra det lät? Jag vet att alla vill ha mig tillbaka, så tyst!

Hursomhelst, igår hade jag match med stars. Vinst mot Vråkens damer. Direkt efter matchen åkte jag hem till Stina. Vi, efter många om och men beslöt oss för att promenera till Kvantum och köpa Ben and Jerrys. När vi kom till baka kollade vi på Eva och Adam- fyra födelsedagar och ett fjasko, tjockade med våra glassar. Efter halva filmen deckade vi, mätta och belåtna.

Vi vaknade kring halv elva. Käkade frukost och kollade på vänner. Vid ett åkte vi till hälsans, då var det match igen. Fast denna gång höken vs.vråken. Så alltså spelade jag och Stina mot varandra. Efter en sjukt spännande match så vann vi,  med två pinnar. Extremt skköööönt säger jag bara. 

Jag åkte hem på stört, käkade och sen har jag pluggat kemi ett bra tag. Känner faktist att jag börjar förstå allt det där om joner, molekylföreningar. Ni hör ju hur kul det låter..

Nu sitter jag här, ska bannemig ta och lägga mig nu. Nog för att  vi har sovmorgon, men jag känner verkligen attt jag behöver någon extra timmes sömn.

Nä hörrni, ett alldeles för långt inlägg blev det mot för vad jag hade tänkt mig. Nu ska jag avrunda.


PUSSADJÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0