med solen i ögonen

hejhå,

Nu är det såhär, att ändå anledningen till varför ajg skriver blogg just nu är för att jag har extremt tråkigt, har ändå inget annat för mig.
Nåväl..

I helgen har det varit en uppstartningscup i arcus. Jag har spelat sju matcher på två daagar så jag är rätt så trött må jag säga. Vi kom tvåa i juniorgruppen efter bg.

Idag kände jag verkligen inte orken till att gå till skolan. Har sjukt ont i skallen, och har seriöst ont i hela kroppen. Måste plugga engelska som faaaan.. och spanska också som grädden på moset. Tror att jag ska sätta igång med engelskan redan nu, ciao!


Kommentarer
Postat av: JESSICA

Ja helt klart bästa serien :)

2008-09-29 @ 17:05:08
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0