woohoo

okej, nu var det ett tag sen igen. Har loggat in ett par gånger och tänkt skriva ett inlägg men suget har inte varit där. Men nu äntligen..

Har varit i Arvidsjaur hela helgen och spelat dm. Gick helt okej, vi vann! Nu måste jag ta tag i pluggandet och sen måste jag sova. Är trött som vanligt...... Nu på onsdag efter skolan åker jag och stina med hennes far och mor ner till Stockholm med bil. På torsdag är det Scania i Södertälje! Det ska bli GRYMT kul, Scania är faktist en av de roligare cuperna, helt klart! Så nu är det alltså bara tre skoldagar kvar tills påsklov och då spenderar jag fem dagar i Södertälje. Sen är jag hemma från måndag till fredag och sen på fredag åker vi till Stockholm igen och spelar USM final. Det kommer bli fyra tränings/matchfria dagar under lovet så då blir det till att göra annat. Ska sova sova sova och åter sova och sen om jag inte sover lite till så ska ajg försöka hänga gäng med mina wunderbara polare :PPPPPPPPPPPP hohoho.

Nej, nu ska jag verkligen plugga, sen blir det natti natti. Vi hörs och vi ses!

och fyfan vilket tråkigt inlägg. bra tack hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0