woho, jag har så kul...............

ÄRLIGHET


Ditt äldsta hångel:  25 trooor jag..
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i: svårt det där
När kramade du någon sist: idag
Saknar du någon speciell person: naejj
Har du svårt för att bli kär: jo faktist
När kysste/hånglade du med någon sist: någon vecka sen
Är du singel: joooo
När fick du senast en komplimang: alldeles nyss
Har du hånglat med någon av samma kön: yee

HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös: jaoo
Hånglat med nån riktigt ful: haha, typ..............
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: hehe, ah
Gjort något riktigt dumt: ohjaa
Gjort något du verkligen ångrar: tyvär ja
Varit nykter på nyårsafton: jorå
Åkt ambulans: nae
Gjort nåt olagligt: mmm
Blivit polisanmäld: neiii
Slagit ner någon: icket
Skämts över dina föräldrar: nog har jag
Skämts över dig själv: ohja
Tar du droger: nope
Dricker du: hihihi, 24/7
Vilka kläder sover du i: tshirt trosor

Varit kär: njaeeaaaoonjee
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nej
Är du ensam nu: nej, huset fullt
Vill du gifta dig: ahdå
Vill du ha barn: tror väl det


SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng: stinabebe
Såg dig gråta: vet fan inte
Fick dig att gråta: kommer inte ihåg
Du delade en cigg med: hmm...
Du gick på bio med: jaimie, stina mikaela kanske sayana.
Skällde på dig: mami för typ 10 min sen.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


Gråtit: neej
Kramat någon: ahh
Pussat någon: neii
haft sex med någon: neii
Köpt någonting: jaaa
Sjungit: jo
Saknat någon: jaimie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0