in the summertime

hallååå!

Nu var det ett tag sen faktist. Det är en vecka kvar tills skolan börjar och jag spyr nästan när jag tänker tanken. Sommarlovet har gått så jävla fort, det är helt sjukt. Men jag har ändå hunnit med riktigt mycket och jag har haft det så jäääävla roligt!
Usa, Kanada, allt häng med gänget, pdol, lk. Det enda som har varit riktigt jävla dåligt i sommar var sommarjobbet. Det var verkligen ett riktigt skämt. Men som tur är så är  det över och jag kommer a-l-d-r-i-g mer lyfta en slyslax i hela mitt liv.

Nåväl, med en vecka kvar av sommarlovet ska jag njuta. Jag ska göra allt som är möjligt och allt som jag känner för.

Ha det bra! / Martina

Kanada
Marc, sasha, jag och stinabebe


Jaimie, jag, mikaela, sayana, stina, rachel


Jag, sayana, stina


Usa 
Höken och Trojans


Kalaset
Gänget. Stina, Ida, Maja, Anna, Jag, Jonna!


Pdol
Gänget, - Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0