brabrabra

ÄNTLIGEN är en ny mobil hemklickad. Kommer om några dagar. Ska bli otroligt skönt att slippa kakans dissar om min mobil. För så risig är den väl ändå inte? heheh. Den nya blev en Lg secret kf750, jävligt enkel men snygg. Sen var mamma på ett bra humör så hon beställde också en laptop till mig. Det är dock en julklapp så den får jag till jul :)

Nu blev jag helt plötsligt mycket gladare jämfört med för någon timme sen då jag var extremt jävla less. Dels för att jag blev sjuk igen efter att ha tagit vaccinet men också för att vi har jävligt mycket som vi måste göra i skolan nu innan det blir lov. Vet fan inte hur jag ska hinna allt! Aja, allt borde ju lösa sig.

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka bli frisk. Blir nog också att slå på en film, underbart.

Godnatt



Kommentarer
Postat av: maya

hih har exakt en sån dator, samma färg åallt ;D

2009-12-03 @ 23:04:22
URL: http://mayzi.blogg.se/
Postat av: martina

hihi, fan vad coolt :P:P är den bra?

2009-12-05 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0