ingen som helst återvändo

Jahapp, då är vi framme. Sista dagen på det här jävla året. Jag kan inte annat än att säga att detta har varit ett av de bästa år i hela mitt jävla liv. Ska något annat år slå det här så ska det krävas så fruktansvärt mycket!

*Tunisien

* Sm-guldet

* Vårhängen

* Usa

* KANADA

* HELA jäkla sommaren, Pdol Lk, ja allt!

* Höstens alla trabader
 
* Decembers mysiga/fartfyllda/galna/jobbiga/otroliga- kvällar

Hade jag kunnat hade jag beskrivit varje känsla, men det går inte..Nu ska jag avsluta detta år så bra som möjligt tillsammans med mina underbara vänner som har funnits med hela 2009. Jag hoppas att alla andra också har haft ett bra år och att alla KÖR nu ikväll!

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: MAja

Tunisien...........

2010-01-01 @ 22:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0