cœur de la vie plus heureuse

haha, jag slutar aldrig förvånas över min syster. Hon kommer alltid med lika spontana saker. Vad det är för spontana saker behöver vi inte gå in på, men så är det bara! 

Har ingenting att göra, därav anledningen till att jag skriver ett blogginlägg. För.. jag har ju som sagt taggat ner med bloggen. Det vill säga, inte ett inlägg varje dag, inte uppdatera mer än två gånger per dag. ( Det här är bara en engångsföretéelse.och hej jag vet inte hur man stavar engångslfelretjgeheh)

Hur som helst. Idag hade vi träning där kring ett. Det gick bra och fysen på gymmet efteråt var nååådigt jobbigt. Efter träningen stannade vi och kollade när bg spelade mot vråken, men stannade dock inte hela matchen. När jag kom hem blev det plugg för absolut fulla muggar. Nu, fyra timmar senare har jag tagit en paus. Tror inte att jag kommer lyfta pennan på hela kvällen, är less så att det sjunger om det. Nu ska jag istället slå igång ett lostavsnitt. Har nämligen fått långa hela säsong fyra av Jonathan! Egentligen finns det ingen serie som kan ersätta One three hill, men nu när det inte kommer ut ett avsnitt fören i mars så får lost duga. Det är faktist ganska bra.

Nåväl, vi hörs, hej!
 hahaha. "heeeeej, mitt namn är Magnus.. Fredriksson. Jag är lite förkyld idag.. Men vi hörs hej!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaahahahah, fööörkylnings grejen, jag har aldrig skrattat mer

2009-02-25 @ 21:15:48
Postat av: martina

haha, nog var det kul alltid!

2009-02-28 @ 00:13:50
URL: http://mmaartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0