mackapacka

haha, rubriken kommer från ett barnprogram ifall någon undrar!

Nu var det faktist ett tag sen ajg bloggade. SKÖNT tycker jag, har haft det jäkligt stressigt på sistonde så det har bara varit bra att inte sitta vid datorn särskillt ofta.

Nu iallafall sitter jag i soffan med alla hemma hos mamma. Vi kollar på barnprogram och tar det lugnt som tusan. Jag har träning om två timmar på bergnäset så ska väl ta och åka om ca en och en halv timme.

Har varit irriterad som fan i stort sett hela dagen. Det släppte iallafall närjag åkte och klippte mig. Då tänkte jag inte riktigt på det som är störande eftersom att jag var grymt nervös. Men hon som klippte var iallafall skitbra, det blev precis som jag hade tänkt mig. Dvs ingen särskillt stor skillnad, förutom att det ser fräschare ut!

Det glada fortsatte att hålla i sig. Nu är det bestämt, jag åker till Kanada med Stina och Mikaela. För er som inte vet så ska jag och mitt lag till USA den 13 juni och vara där i tio dagar. Sen så åker alla andra i mitt lag hem till Sverige men jag åker istället direkt till Vancouver där Stina Mikaela och Jaimie är. Vi kommer att stanna i Kanada i ca. 2-3 veckor så ajg kommer vara borta i ungefär 1 månad. OCH FYFAN VAD SKÖNT! Jag ser verkligen fram emot det. Har ändå inget annat att göra hemma så för mig gör det verkligen ingenting att vara borta en månad.

Mamma berättade även för mig för ett tag sen att vi ska åka till Spanien den 17 mars. Majsan ska även följa med så även det blir roligt! Det kommer bli extremt skönt att få åka bort från allt nu när det är precis som jobbigast. Alla behöver vila, eller hur?

Nåväl, nu är det dags att avrunda, Lowa börjar klänga över mig. Vi hörs någon gång!

Kommentarer
Postat av: Maja

Det kommer bli wonderbart :D

2009-02-03 @ 22:27:23
URL: http://mmajanilsson.blogspot.com
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-04 @ 16:53:33
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0