when im out from under

amanda bad mig att uppdatera,  så här är jag, uppdaterar för fullt.

Vaknade upp hos stina idag, vi åkte in till staden. Vid tre knatade jag till pontus, sen spelade jag match. Vinst mot antnäs med 27 poäng! wohoo! Efter matchen åkte jag hem, duschade osv, sen åkte jag, Mia, Anna, Anna och Jonna till arcus. Där kollade vi lite på fotboll sen åkte jag och mia tillbaka till skuris. Gick till någon lokal på malmudden, jag gick dock hem direkt. Är inte sugen att vistas bland folk, är trött som ett svin. Känner mer taggen för att dra igång en film och sen sova tidigt.

Imorgon har jag träning kring ett, den hållerpå ett tag eftersom att vi ska lyssna på när Jim pratar om något sen ska vi fysa i gymmet osv. Måååååste plugga sen hela kvällen, har spanskaprov på måndag. En bra sak är det här är sista vecken innan sportlovet. Det ska bli wunderbart med lov. På torsdag och fredag är den Bg-uttagning dessutom så det blir ingen skola för min del då.

Nog om det, jag ska ta någonting att äta. Vi hörs väl antar jag! adjöööö..

Kommentarer
Postat av: amanda

finally =)

2009-02-22 @ 10:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0