1 januari 2009

Jadå, då var det ett nytt år. Gruvar mig som fan över de kommande månaderna. Jag gissar på att det kommer vara sjukt jobbigt i skolan, och jag kännner mig inte redo för ett plugga arslet av mig vilket man borde göra nu sista halv året på högstadiet. Fast nu finns det inte så mycket jag kan göra än att bara le och va glá.

Hur som helst, igår började kvällen hemma hos Stina. Där käkade vi oss extremt mätta och tog även en del kort. ( det var jag Stina, Mikaela, och Pernilla.) Efter ett tag kom Lisa och då begav vi oss till Jennifer. Där en massa redan var och sen kom det några till.  Kring tio tog jag Pernilla Stina och Lisa bussen till stan. Där träffade vi Jonna Anna och Ida. Vi promenerade till Varvet där bland annat Mia Amanda och Johanna var. Där stannade vi till halv tolv sen gick vi in till stan och kollade på fyrverkerierna. Sen hände det inte så mycket, blev en hel del maxhäng och pratade med folk och lite så. " Det är bulla". hhahaahah. Vid två ville Stina och Pernilla hem så att så fick det bli. När jag och Stina blev avsläppta hos Stina satt vi och käkade mackor och små slöddrade lite. Vid fyra somnade vi.

Vaknade kring tolv av att Stina klev upp. Kände mig inte utvilad, men får ta igen det inatt. Jag och Stina har legat framför tvn hela dagen och haft ett vännermaraton som gick på tv. När klockan var kring halv fyra kom mamma och hämtade mig. Sitter hos henne nu och precis käkat Ben&Jerrys. MUMMA!
Har även försökt att småglutta på bland annat Bröderna Lejonhjärta och Hur man blir av med en kille på tio dagar. Ska fortsätta kolla på tio dagar filmen. Har ändå inget annat för mig.

Men vi får höras sen, adjÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0