booggeli

tjjjjja,

Spinningen idag var sjuuukt jobbig, men det var däremot riktigt roligt. Träningen med laget som skulle vara klockan sju sket sig. Det hade blivit nå strul med tiderna, så jag hade åkt dit heeelt i onödan.

Nu funderar jag på att traska till statoil och köpa något gott och sen krypa ner i sängen och kolla på " The happening". Har ingen aning om vad filmen handlar om, men pappa och dom hade tydligen hyrt den för någon dag sen och sa att den var helt okej. Om filmen är en sådan som man somnar till så slår jag av och läser istället. Yes, så att så får det bli!

Någon som har sett The happening förresten? :)

joooooooooooooo, roligt inlägg, rolig jag är........... Nej.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0