call on meeeeeeeeeeeeeee

yeaah,cool jag är.. Sitter just nu i datorsalen brevid två töntar. Om jag inte minns fel så heter dom Erik och Jonathan, men jag är inte säker........... :PPPPPP

Nåväl, sitter och skriver min krönika, går ganska segt. Är ganska trött må jag säga. TUR att vi slutar efter den här lektionen,  annars hade jag nog gått hem.
När jag kommer hem ska jag nog ta en sovis sen ska jag iväg och träna i 45 minuter. Efter träningen blir det plannja med Stinag1rl sen får jag se vad som hittas på.

Men nuu måste jag fortsätta på krönikan, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett litet tips: mer bilder på dig mm.

mhv från finland

2009-01-16 @ 15:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0