du måste springa nu

hejsanhejsanhejsanhejsan,

Har kommer hem från träning för ett tag sen. Känner mig mycket sliten, ska hoppa i duschen sen ska jag lägga mig och kolla på det senaste othavsnittet som kom ut idag. WOOHOOO!

En sak jag undrar över; Barack Obama, han skulle ju tydligen svära den där eden idag. Eller var det idag? Skitsamma. Det låter ju typ sviiiinseriöst när man säger att man har  "svurit på eden" eller något sådant, så tänk om han ångrar sig efter att han har svurit på eden? Tänk om han känner att han inte vill vara en av världens mäktigaste man? Vad händer då? Kan han ta tillbaka den där eden då? Går det? Jag får nog ta och klura på den.

Nu iallafall ska jag slänga mig in i duschen. Morgondagen blir till att hänga i skolan 70 procent av dagen. Sen ska jag in till stan och köpte skavsårs plåster och klämmor ( ifall ni antecknar tänkte jag :P:PP:PPPPP) sen ska jag hem och snabbt dra i väg på träning. Efter den så skaaaaaaa jag lägga mig i tidigt. Träningen slutar kring åtta, så kring halv tio bör jag sova! Bra va?.. Tänkte väl det.


MEN HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0